صفحه اصلی / اخبار / ظرفیتهای گردشگری استان در راستای تبلیغات ملی شناسایی شود
تاریخ بروزرسانی:
۳ آبان ۱۴۰۰
تعداد بازدید: 485
لینک کوتاه
https://ostan-es.ir/2315
ظرفیتهای گردشگری استان در راستای تبلیغات ملی شناسایی شود
بهگزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری اصفهان ، علیاصغر شالبافیان با اعلام این مطلب گفت: هدف همگی ما در راستای ایجاد امید و انگیزه در میان مردم و بهویژه فعالان گردشگری است.
معاون گردشگری وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کشور ادامه داد: خوشبختانه امروز با تلاشهای بهعمل آمده، نگاه ویژه به گردشگری در حاکمیت بهوجود آمده، لذا صراحتا عرض میکنم که یکی از اولویتهای اصلی دولت سیزدهم، گردشگری است.
او افزود: «در دیدار اخیرمان با رییسجمهور محترم، ایشان صراحتا بر لزوم شناسایی ظرفیتهای استانها در راستای تدوین یک سیاست منسجم در خصوص تبلیغات تاکید نمودند، لذا امیدواریم تا استان اصفهان بهعنوان یک استان پیشرو نقش مهمی در راستای شناسایی ظرفیتها و قابلیتهای موجود گردشگری خود داشته تا بتوانیم سیاست جدیدی در حوزه تبلیغات گردشگری اندیشیده و به مرحله اجرا درآوریم.
شالبافیان تصریح کرد: در راستای توسعه کیفی گردشگری بهویژه با پشت سرگذاشتن موج پنچم بیماری کرونا باید به سرعت تمامی نهادهای قانونمند و حمایتی گردشگری در استانها از جمله کارگروههای گردشگری و همچنین ستادهای اجرایی خدمات سفر فعال شوند تا بتوانیم با توجه به ایمنیهای ایجاد شده براساس رشد واکسیناسیون، گردشگری را در سطح کشور رونق دهیم.
در ادامه این نشست سیدرضامرتضوی استاندار اصفهان نیز ضمن تبریک اعیاد میلاد با برکت پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: «بدون شک من نیز معتقدم گردشگری یکی از راهکارهای توسعه استان اصفهان با توجه به تداوم خشکسالی در فلات مرکزی ایران است.
او ادامه داد: «در سالهای گذشته طرح جامع گردشگری استان و همچنین طرح آمایش سرزمین استان تدوین شده، لذا در حال حاضر به دنبال به روزرسانی این طرحها در راستای بهینهسازی گردشگری در استان هستیم.
استاندار اصفهان افزود: در راستای توسعه گردشگری این استان با توجه به برنامه ریزیهای بهعمل آمده از آمادگی لازم در راستای پذیرایی از تمامی میهمانان رسمی دولت برخوردار است، زیرا معتقدیم این میهمانان بهعنوان یک مقام دولتی میتوانند نقش مهمی در معرفی ایران به جهان و توسعه گردشگری ایران ایفا کنند.